Lee Jun Ki and Seo Ye Ji Adorably Reunited 2 Years Since Lawless Lawyer Accepting Best Acting Prizes at the 2020 Asia Artist Awards

I’m not a die hard K-drama fan for nothing and I definitely do not forget the old whenever I encounter a shiny new love. I love ALL of OTPs past and recent equally and sometimes the two cross paths and I kinda go with what first feels come to mind. Last week’s 2020 Asia Artist Awards had me nostalgic for awards shows in particular and bringing back the summer vibes from my total enjoyment of It’s Okay to Not be Okay with both leads taking home multiple prizes. But I’ll be remiss for not devoting an entire post to the reunion of Lee Jun Ki and Seo Ye Ji, my 2018 Lawless Lawyer kickass babies! Such a great drama from beginning to end and both of them were fabulous in their own roles and had chemistry to burn up screens, bedsheets, and court rooms alike. That they each won the Best Actor and Best Actress award for their respective 2020 dramas allowed them to be on stage at the same time. The cute banter was so awkward and adorable but you can see the comfort there from working together and it’s just FEELS all over.

Lee Jun Ki and Seo Ye Ji Reunited at AAA:


Comments

Lee Jun Ki and Seo Ye Ji Adorably Reunited 2 Years Since Lawless Lawyer Accepting Best Acting Prizes at the 2020 Asia Artist Awards — 14 Comments

  1. I bet he missed her voice and face, i know i did!!! If I were the cameraman i would have panned to KSH’s face during this segment just for fun cause i’m messy like that haha.

      • Yeah keep rolling your eyes till they fall out your damn head, my comment is all in good fun but some of you on here take everything way too damn seriously anyway. Try to have a wonderful sunday, I know I am πŸ˜€

  2. Burn up screens, bedsheets and courtrooms! This line is absolute gold from Mrs Koala! BTW, there is a cute news story from Australia about how a curious koala set up camp in a couple’s Christmas tree and refused to leave. Tis the season to be jolly, koalalalala, lalalala. Ooo, back to LJG and SYJ, it makes me want to check out Lawless Lawyer. My curiosity is piqued just like that that curious Aussie koala.

    • @Lai Pei Yee Ignore that troll loser Joane, she hates and will bash anyone that isn’t KYJ. She’s just jealous her fave and her flop drama didn’t win any award aside from Worst Drama of the year lmao πŸ˜‚
      Seo Ye Ji is beautiful and talented and she deserves all the awards she got. Congrats to her!

      • I like your name KYJFansAreTheWorst LOL They definitely are the worst. And when you try to mention that their idol is flop, one particular fan will play victim saying that haters are eager to come here and bash LMAO clowns of the year.

  3. If KYJ fans are bitter, they have no one to blame but their goddess herself for continuing to choose low grade projects like Clean with Passion and Backstreet Rookie.

  4. He is a damn iser because she ia now famous and what a dumbaaa using Kim Soo Hyun’s name, for heaven’s sake he is so senior but wants to be associated with the top actor. Shameless

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.